علی نازمعلی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

علی گوگولی

بهار داره میاد

1395/1/12 17:10
نویسنده : مامان راحله
233 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

این اواخر سرم به خونه تکونی گرم شده بود، قبل از عید حسابی همه جای خونه رو تمیز کردم، چون تو کوچولو بودی و وقت زیادی ازم میگرفتی فرصت نمیکردم زیاد به خونه برسم ولی این اواخر که واسه خودت آقایی شدی منم وقت آزادم بیشتر شده، تمام کمد ها و کابینت ها رو ریختم بیرون و حسابی تمیز کاری کردم البته واسه تو هم بد نشد ها... سرگرمی جدید برات پیدا شده بود به همه چی دست میزدی و از دیدن چیزهای جدید که قبلا از دیدت پنهون بود ذوق زده میشدی،بالاخره روز بیست و چهار اسفند ماه هم یه خانم کارگری اومد کمکم کرد و بالاخره پرونده خانه تکانی عید امسال هم بسته شدخسته  ولی حسابی از کت و کول افتادم، تو هم بیشتر از من چون پا به پای ما داشتی کار میکردی و با زور از نردبان بالا میرفتی، حسابی خسته شدی پسرم دستت درد نکنه 

 

 

به مامان کمک کردی حسابی همه جا رو دستمال کشیدیتشویق

 

 

 

میرفتی بالای نردبون و واسه خودت کیف میکردی، به زور میاوردیمت پایین

 

 

 

تو اون شلوغی خونه تکونی یه سری هم به جلفا زدیم تا استراحتی کرده باشیمچشمک

کلیسای سنت استپانوس

مرد کوچک خانه ما رفته واسه صبحانه نون گرفته بغل

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه
14 فروردین 95 17:56
سلام مامانه علی جون مرسی که به وبم سر زدین من لینکتون کردم خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی گوگولی می باشد