علی نازمعلی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

علی گوگولی

حمام

1394/6/18 19:05
نویسنده : مامان راحله
237 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

يه صابون کوچيک موچيک

گريه مي کرد چيليک چيليک

غصه مي خورد هميشه

مي گفت چرا صابون بزرگ نمي شه

هر روز دارم آب مي خورم تَر مي شم

ولي کوچيک تر مي شم

رفتم پيشش نشستم

براش يه خالي بستم

گفتم من هم اون قديما غول بودم

مثل تو خنگول بودم

کوچيک شدم که با تو بازي کنم

سُرت بدم سُرسُره بازي کنم

 

پسرم عاشق حمامه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
18 شهریور 94 19:31
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم سر بزنین و نظرتون و بگین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم اطلاع بدین موفق باشین ـــــــــــــــــــدلارامـــــــــــــــــــ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی گوگولی می باشد