علی نازمعلی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

علی گوگولی

علی نازم

1394/6/13 16:51
نویسنده : مامان راحله
158 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حسی دارم.حسی زیبایی . حسی عجیب.حس مادر شدن، دیگر برای خود نبودن، بودن برای تو برای تو که تکه ای از وجودم هستی. دلتنگ شدن برایت، نگرانی برایت و زیستن برایت. دیگر آن دختر سر به هوا با شیطنت ها و خنده ها و گاهی اشکهای همیشگی نیستم. مادر شده ام، قوی شده ام، شاداب تر از قبل شده ام. هستی ام را با تو به اشتراک گذاشت. تمام هستی ام را. پسر عزیزتر از جانم تمام هستی من شدی تمام عمر من. تمام لحظه هایم با بودن تو میگذرد.پسر گلم علی جانم، به جانم وابسته شدی، تمام جان من شدی. تک تک لحظه های عمرم را تقدیم تو میکنم تا رشد کنی و پا بگیری، زبان باز کنی و بخندی و بدوی و شادی کنی تمام عمر من ارزانی تو

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی گوگولی می باشد