علی نازمعلی نازم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

علی گوگولی

ماما

1394/8/9 17:16
نویسنده : مامان راحله
263 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comعلی عزیزتر از جوووووونم، همه هستی من، امروز بالاخره منو صدا زدی، داشتم لباسهاتو عوض میکردم و تو طبق معمول از این کار خوشت نمیومد و نق میزدی و گریه میکردی، وسط گریه هات اومدی و چسبیدی بهم و هی پشت سرهم میگفتی: ماما.....ماما......ماما

niniweblog.com

منم در کمال ناباوری بهت زل زده بودم که این تویی که داری صدام میکنی؟ منم کلی بوسه بارونت کردم و محکم چلوندمت و گفتم جانم؟ جان مامان؟ از شادی دارم پر در میارم 

niniweblog.com

مامان فدات بشه که تو تمام عمر منی پسر گلم، همه روزهای عمرم فدای یه ماما گفتن تو بشه الهی.از ظهر هی میچسبی بهم ومیگی ماما...ماما....ماما، مثل عروسک هایی که حرف میزنن، زنگ زدم به بابایی ولی هرکاری کردم پشت تلفن نگفتیغمگین، حالا منتظرم بابایی بیاد و بشنوه که آقا پسرش زبون باز کرده

فقط امیدوارم مثل بقیه کارهات موقتی نباشه و فراموشش نکنی

دوست دارم فندق مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیرعلی
10 آبان 94 15:45
مبارک باشه خانومی پسرنازتونو از طرف من ببوسید. ممنون که به ما سرزدید.ویه تشکر ویژه بابت راهنمایی تون .البته من یه چندوقتی نبودم امیرعلی هنوز دندون درنیاورده .بی قراری هاش شاید به خاطر دندون دراوردنش باشه شاید هم .... ممنون میشم تجربیات قشنگتونو بازهم در اختیارم بگذارید.راستی امیرعلی من هم موقع لباس پوشیدن مدام نق میزنه وگریه میکنه ولی اولین لغتی که گفت اده بود یعنی بده یک هفته ای گفت و بعدش فراموش کرد یکجا خوندم نوشته بود کودکان به خاطر ورود به مراحل جدید اضطراب واسترسی متحمل میشن که ممکنه برخی آموزه های قبلی خود را از خاطر ببرن.با این حال بازهم تبریک. امیرعلی 7 روز از آقا کوچولوتون کوچیکتره.
مامان راحله
پاسخ
خواهش میکنم خانمی، ماشالاه کوچولوی شما هم نازه، تا این بچه ها بزرگ بشن پدر ما دراومده!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی گوگولی می باشد